Seguretat | Serveis i Gestió 2017-05-16T07:04:26+00:00

Seguretat | Serveis i Gestió

One Pedralbes House disposa d’un sistema de seguretat integral que assegura el màxim nivell de protecció. Tots i cada un dels sistemes de seguretat, han estat estudiats i adaptats per aconseguir la màxima seguretat de les vivendes i en tot el complex residencial.

SEGURETAT

  • Un sistema de màxima seguretat.
  • Servei privat de vigilància 24 hores.
  • Control d’accessos en tot el recinte.
  • (CCTV) Circuit tancat de televisió.
  • Vídeo comunicació permanent en tot el complex.
  • Habitatges dotats de sistema d’alarma.

Servei de vigilància amb personal privat fix les 24 hores del dia amb el qual es pot mantenir vídeo comunicació permanent tant des de les diverses zones comunitàries com des de tots els habitatges. Avançat sistema de circuit tancat de televisió (CCTV) compost de càmeres de vídeo, panell de control central i vídeo gravadors digitals. Control d’accés individualitzat d’obertura mitjançant targeta de proximitat. També es registrarà qualsevol persona de manteniment comunitari, a la qual, prèvia identificació en consergeria, se li lliurarà una targeta d’accés provisional per al seu accés per les instal·lacions. Cada habitatge incorpora un sistema d’alarma compost per central d’intrusió, sirena interior i detectors de moviment.

SERVEIS I GESTIÓ

  • Tots els serveis de gestió durant 3 anys.
  • Servei de porteria i consergeria “Call Center”.
  • Servei de vigilància 24 hores.
  • Servei de bugaderia per a l’equipament esportiu.
  • Servei de manteniment.

Per assegurar una correcta gestió i funcionament de One Pedralbes House, la promotora CASA administrarà tots els serveis comunitaris de la promoció durant un període de 3 anys a partir de la finalització de les obres. Aplicant el seu protocol habitual d’actuació basat en les tres “G”: Gestió de l’organització i supervisió del bon funcionament de tot el complex, rigorós control de despeses de tots els serveis, guia de normes d’ús per a un perfecte equilibri entre els propietaris i el gaudir de totes les instal·lacions. Cal destacar els serveis de consergeria consistents a atendre diverses necessitats a manera de “call center”, tals com: reserva de serveis externs de taxi, restaurants, horaris de transports, esdeveniments, així com la gestió de reserves horàries de l’equipament esportiu i Chill-Out.